Իմ ընտանիքը․ նախագիծ

Je m’appelle Meline. Il n’y a rien de plus précieux pour moi que la famille. La famille est l’endroit où vous êtes connu et aimé de tous vos bons et mauvais côtés. Ma famille est grande. Notre famille compte six membres։ mon grand père, ma grand-mère, mon père, ma mère, mon frère aîné et moi.

Le nom de mon grand-père est Alexander. Je lui parle souvent de nos ancêtres. Quand je fais de l’artisanat, il m’aide souvent. Le nom de ma grand-mère est Anahit. Elle travaille dans le laboratoire de l’hôpital Margaryan. Je lui parle souvent et je fais des gâteaux. J’adore mes grands-parents.

Mon père s’appelle Karen. Mon père est professeur d’éducation physique et il est également professeur de karaté. Mon père et moi sommes impliqués dans le karaté, l’aidant avec divers problèmes.

Le nom de ma mère est Hasmik. Elle ressemble à une amie proche. Je partage tout avec lui. Nous regardons des films ensemble, écoutons des chansons, parlons de sujets d’actualité.

Le nom de mon frère aîné est Sargis. Il a dix-huit ans. Quand nous étions petits, nous jouions les uns avec les autres, souvent en nous battant. Nous avons déjà grandi et nous communiquons très bien.

J’aimerais que les gens apprécient davantage leur famille, aiment et respectent leurs parents. Après tout, il n’y a pas de meilleur endroit que la famille.

Իմ անունը Մելինե է։ Ինձ համար ընտանիքից թանկ բան չկա։ Ընտանիքը այն վայրն է, որտեղ քեզ ճանաչում և սիրում են քո բոլոր՝ լավ և վատ, կողմերով։ Իմ ընտանիքը մեծ է։ Մենք վեցն ենք՝ պապիկս, տատիկս, հայրիկս, մայրիկս, իմ մեծ եղբայրը և ես։

Իմ պապիկի անունը Ալեքսանդր է։ Ես նրա հետ հաճախ եմ զրուցում մեր նախնիների մասին։ Երբ ես զբաղվում եմ ձեռքի աշխատանքով նա ինձ հաճախ օգնում է։ Իմ տատիկի անունը Անահիտ է։ Նա աշխատում է Մարգարյան հիվանդանոցի լաբորատորիայում։ Ես նրա հետ հաճախ եմ զրուցում, թխվածքներ պատրաստում։ Ես սիրում եմ իմ տատիկին և պապիկին։

Հայրիկիս անունը Կարեն է։ Նա ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ է, նաև կարատեի ուսուցիչ է։ Ես հայրիկիս հետ զբաղվում եմ կարատեով, օգնում եմ նրան տարբեր հարցերում։

Մորս անունը Հասմիկ է: Նա կարծես իմ մոտիկ ընկերուհին լինի։ Ես կիսվում եմ նրա հետ ամեն ինչով։ Մենք միասին ֆիլմեր ենք դիտում, երգեր լսում, խոսում տորբոր թեմաներից։

Մեծ եղբորս անունը Սարգիս է։ Նա տասնութ տարեկան է։ Երբ մենք փոքր էին խաղում էինք իրար հետ, հաճախակի կռվում։ Մենք արդեն մեծացել ենք և շատ լավ ենք շփվում։

Ես կցանկանայի, որ մարդիկ ավելի շատ գնահատեին իրենց ընտանիքը, սիրեին և հարգեին ծնողներին։ Չէ որ ընտանիքից լավ վայր չկա։

Оставьте комментарий