Dans une association sportive

Սպորտային միությունում

Աշխատակից. Տիկին, կարո՞ղ եմ ձեզ տեղեկացնել:
Ֆրանսուա․ Ողջույն, ես կցանկանայի տեղեկատվություն ձեր մարզական ասոցիացիայի վերաբերյալ, խնդրում եմ: Դուք բրոշյուր ունե՞ք:
Աշխատակից. Իհարկե, տիկին: Ահա բրոշյուր ՝ մեր բոլոր գործողություններով:
Ֆրանսուա. Դուք կայք ունե՞ք:
Աշխատակից. Ոչ, դեռ ոչ:
Ֆրանսուա. Արձակուրդների ընթացքում կազմակերպու՞մ եք թենիսի դասընթացներ:
Աշխատակից. Այո, դպրոցական արձակուրդների ընթացքում մեկշաբաթյա պրակտիկա կա։
Ֆրանսուա․ Կարո՞ղ եմ հիմա գրանցել իմ երեխաներին հուլիսյան պրակտիկայում:
Աշխատակից. Ոչ, փաստորեն, գրանցումները դեռ բաց չեն: Կարող եք գրանցվել հունիսի 1-ից:

Voccabulaire

une inscription — մակագրություն
inscrire quelqu’un …s’inscrire à un stage, à un cours… — գրանցել ինչ-որ մեկին… գրանցվել դասընթացների, դասընթացի համար
un dépliant/une brochure — թերթիկ / բրոշյուր
un renseignement — տեղեկություն
une association sportive — մարզական միություն

Grammaire

Quelques expressions de temps
maintenant — հիմա
hier, aujourd’hui, demain — երեկ, այսօր, վաղը
à partir de lundi, du 1er septembre, du mois de mai… — երկուշաբթիից, սեպտեմբերի 1-ից, մայիսից
pendant les vacances, l’été — արձակուրդների ընթացքում, ամռանը
en juillet, au mois de juillet — հուլիսին, հուլիս ամսին
le stage du mois de juillet — հուլիս ամսվա պրակտիկա
un stage d’une semaine, de trois jours, d’été — մեկշաբաթյա պրակտիկա, երեք օրվա պրակտիկա, ամառային պրակտիկա

Activités

1) 1. L’employé ne donne pas de brochure. — faux
2. Il y a des cours de tennis pendant les vacances scolaires. — vrai
3. Françoise est arrivée trop tard pour inscrire ses enfants. — faux

2) 1. Aujourd’hui, nous sommes le 15 juin. Hier, c’était le 14 et demain, ce sera le 16 juin.
2. Mes enfants vont suivre un stage de ski pendant les vacances de Noël.
3. Je fais un stage de yoga un stage de trois jours.
4. Les inscriptions sont ouvertes à partir du 3 janvier.
5. Mon ami travaille à partir du mois d’août, mais il part en vacances à partir du mois septembre.

3) 1. Il lit un renseignement à propos du club de gym.
2. Je voudrais inscrire mon fils à un cours de judo.
3. Quand commencent les inscriptions ?
4. Est-ce qu’il y a des stages pendant les vacances?
5. Il y a deux associations sportives dans ma ville.

4. 1. Est-ce que je peux m’inscrire? — b
2. Je peux vous renseigner? — a
3. Voici une brochure. — a
4. Est-ce que je peux avoir des renseignements? — b
5. Est-ce que vous avez un site Internet? — b
6. Les inscriptions ne sont pas ouvertes. — a
7. Est-ce que vous avez une brochure? — b

Оставьте комментарий